Oppdater adresse?
Du har oppdatert adressene dine i Vipps siden ditt siste besøk. Skal vi oppdatere adressene vi har lagret om deg?
Hva trenger du hjelp til?
Ofte Stilte Spørsmål
For flere FAQ om snus, les her.Åpningstider
Sjekk våre pickup sider for oppdaterte åpningstider.Er Helthjem pakken din forsinket?
Når Helthjem ikke klarer å levere til avtalt tid oppfordrer vi sterkt til å ta kontakt med Helthjem. Ta kontakt med Helthjem her. Denne lenken går til deres kundeservice side. Der finner du telefon nummer, chat og epost.Vi har levert pakken din til de og det er deres ansvar å få den utlevert til korrekt tid til deg. Dessverre hjelper det lite å ta kontakt med oss om dette, fordi vi får ikke gjort noe annet enn å si i fra til Helthjem. Også er vi enige med deg om at Helthjem burde si i fra til deg når pakken er forsinket.
Når kommer bestillingen min?
Du har fått en utsendelses epost fra oss. Der skal det være et sporingsnummer, med en lenke til sporing av pakken. Virker den ikke må du ta kontakt med oss. Har du ikke fått eposten? Sjekk spam mappa, den kan ligge der. Vi har ikke mer informasjon om pakken enn hva som der fremkommer. Vi anbefaler at du tar direkte kontakt med selskapet som frakter pakken til deg for spørsmål, hvis du skulle ha noen.Hvor mye snus kan jeg bestille?
Vi har ingen begrensninger, du kan bestille så mye du vil :)Hvor henvender jeg meg ved spørsmål om betaling?
Det er Svea og Vipps som håndterer betalinger i vår nettbutikk. Trykk her for å komme til Avarda sin kundeservice. Du kan også logge deg inn på Avarda sine nettsider for oversikt over alle dine kjøp.Hvorfor viser dere ikke bilder av snusen i nettbutikken?
Fordi i Norge har vi forbud mot å markedsføre tobakksvarer. Et bilde av et produkt er å regne som markedsføring.Hvorfor ber vi om personnummer?
Ettersom vi håndterer tobakksvarer med aldersgrense på 18 år, må vi ha alderskontroll på nettsiden. Alderskontrollen utføres av Avarda og Vipps ved bruk av BankID.Har dere en butikk eller pick-up-point jeg kan hente bestillingen min?
Ja, det har vi. Bor du i Røyken, Hurum, Asker, Slemmestad, Drammen eller omegn er det kort vei til vårt pick-up point på Bjerkås i Slemmestad.Velg pick-up som leveringsmetode når du handler. Snusen din er klar etter noen minutter i åpningstiden.
Pick-up tid er mellom 0900 og 1500 man til fre i månedene juli og august (stengt søndager). Utover dette kan du hente man - tor 09-16 og fre 09-15. Vi har også åpent på søndager fra 11 til 14 (gjelder ikke juli og august). Velkommen!
Hentepunkt er Bjerkås Næringspark i Eternitveien 44. Klikk her for sted og veibeskrivelse i Google Maps.
Sender vi snus til utlandet?
Nei, foreløpig sender vi kun til adresser i Norge, med unntak av Svalbard og Jan Mayen.Hvorfor selger vi ikke Grov snus?
Grov snus er ikke på listene til leverandører i Norge. Swedish Match, som selger denne snusen i Sverige, mener det selges for lite Grov snus i Norge og derfor tar de den heller ikke inn i det norske markedet.Hvorfor selger vi ikke Röda Lacket snus?
Röda Lacket er dessverre ikke på listene til leverandører i Norge. Swedish Match, som selger denne snusen i Sverige, mener det selges for lite i Norge, og derfor tar de den heller ikke inn i det norske markedet. Vi forsøker derimot å få Swedish til å ta den inn slik at vi kan tilby den til deg.Har du andre snusrelaterte spørsmål som ikke er besvart over?
Send oss gjerne en e-post påSNARVEIER
INFORMASJON
KUNDESERVICE





